Anunț_invitație_participare_achiziție-_servicii_hoteliere_Lot_5_c.pdf
CAIET_SARCINI_-_servicii_hoteliere_EforieNord_2-_Lot_5_c.pdf
ANUNȚ /INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURĂ ACHIZIȚIE
Nr. 475 / 20.05.2024
1. Centrul de Pregătire și Perfecționare Profesională al Inspecției Muncii (CPPPIM), cu sediul în Botoșani, Calea Națională nr. 83, telefon 0231/531688, adresa de email: secretariat@cpppim.ro, organizează invitație de participare a agenților economici din domeniul hotelier (exclus agențiile), la procedura de achiziție a serviciilor hoteliere: Servicii de cazare și Servicii de restaurant și de servire a mâncării, în vederea organizării de cursuri de formare profesională a angajaților Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă din întreaga țară.
Pentru o colaborare cât mai clară și fără activități intermediare, vom accepta doar ofertele direct din partea agentului economic, fără agenții.
2. Contractul de achiziție va fi un contract de servicii hoteliere: „Servicii de cazare” și „Servicii de restaurant și de servire a mâncării ”, reprezentând un lot.
3. Durata contractului: 30.06.2024 – 05.07.2024, 07.07.2024 – 12.07.2024, 01.09.2024 – 06.09.2024, 08.09.2024 – 13.09.2024.
4. Ofertele, împreună cu toate declarațiile și formularele atașate, vor fi completate și transmise on line la adresa de email secretariat@cpppim.ro sau fizic, la sediul instituției noastre din Botoșani, Calea Naționala 83, cod poștal 710038. Persoană contact: Laura Rotaru.
5. Oferta va fi redactată în limba română.
6. Ofertantul se obligă să-ți mențină oferta valabilă cel puțin pe toată perioada de derulare a contractului, respectiv: 30.06.2024 – 05.07.2024, 07.07.2024 – 12.07.2024, 01.09.2024 – 06.09.2024, 08.09.2024 – 13.09.2024.
7. Valoare totală estimată a contractului, reprezentând Lot 5, este de 400.000 lei, fără TVA.
8. Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.
9. Condiții tehnice minimale: hotelul și restaurantul să aibă clasificația de 2/3 stele. Hotelul să fie prevăzut cu: restaurant, baie/cameră, sală conferințe, parcare, wi-fi.
10. Data și ora limită de depunere a ofertelor: 24.05.2024, ora. 10.00.
11. Data și ora ședinței de deschidere: 24.05.2024, ora. 12.00.
12. Modul de obținere a documentației de atribuire: se va descărca de pe site-ul CPPPIM: www.cpppim.ro , de la rubrica Anunțuri sau va fi solicitată în scris de la sediul CPPPIM din Botoșani, Calea Naționala 83.
13. Termenele de solicitare a clarificărilor (on line, la adresa de email secretariat@cpppim.ro) : până cel târziu cu o zi (lucrătoare) înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv: 23.05.2024.
14. Termenele de răspuns la clarificări: 23.05.2024.
15. Transmiterea on line, tuturor ofertanților, a rezultatului evaluării ofertelor: 27.05.2024.
16. Contestațiile se transmit on line, email secretariat@cpppim.ro, între 27.05.2024–30.05.2024.
17. Transmiterea rezultatelor (on line) la contestații: 31.05.2024.